Hati dia yang menulis.

Hati dia yang menulis.

Monday, November 21, 2011

PWTC

Aku ke KL hujung minggu lepas. Ada BN Youth Job Fair kat PWTC. Sebanyak 200 booth yang dibuka & lebih dari 56000 jawatan di tawarkan. Aku pi sana dengan adik aku Farah.

banyak juga jawatan yang aku apply. tak silap aku lebih kurang dalam enam jaatan aku mohon & drop resume aku kat sana. Aku harap sangat ada beberapa jawatan yang aku dapat.

Tak sangka juga aku terserempak dengan kawan lama masa kat YPJ dlu. Eman atau nama penuh dia Erman Emran. teerkejut juga.

yang paling mngejutkan adalah aku bertemu dengan Nasha Aziz. Kenal tak?.. Takkan tak kenal kot. Pelakon yang cantik jelita tu. Dia ada show rsenye kat situ sebab ada pentas kat dalam dewan tu. ramai ang amik peluang bergaambar dengan dia. Aku & Fara pun tak ketinggalan. Artis kot. Huhuhu..

 Boleh tahan tinggi si Nasha Aziz ni. Cantik. Tapi macam ada sesuatu yang pelik kat muka dia. hahaha.. Taak nak cakaplah. Fikirlah sendiri. yang paling best dia ni sangat friendly & kelakar. Sempat dia bergurau dengan aku masa aku tengah tunggu giliran nak amik gambar. Nilah 1st time aku bergambar dengan artis. Yang paling aku tunggu-tunggu ialah aku nk bergambar dengan artis yang paling aku minati & memang diminati ramai, sapa lagi kalau bukan Siti Nurhaliza. Anyway Nasha Aziz best lah..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.