Hati dia yang menulis.

Hati dia yang menulis.

Friday, July 22, 2011

Shopping Again!!..

Lebih kurang sepuluh hari lagi umat Islam akan menenjalani ibadah puasa pada bulan Ramadhan. Tak sabar rasanya. Parkson pulak baru start buat Ramadhan Fair dan Promosi Jimat-Jimat yang akan tamat pada hari ahad ni. Tapi Ramadhan fair masih lg berlangung, bermula 20 Jul 2011. Waahh.. Awalnya buat promosi raya. Biasa lah tu business stratergies.

So memandangkan Promosi Jimat-Jimat masih lagi berlangsung dan akan tamat pada Ahad ni (24 Jul 2011). Aku pun tak melepaskan peluang untuk membeli belah. Sebabnya, kalau beli barang sepanjang Promosi Jimat-Jimat pada setiap hari Jumaat, Sabtu & Ahad, point Bonuslink akan dapat 5kali ganda. WOW!!!.. bukan senang nak dapat point berganda macam ni. Selalunya dapat 5x point Bonuslink ni time Bonuslink Memberday je. Itu pun sebulan sekali, Jumaat terakhir setiap bulan. Tapi sempena promosi Jimat-Jimat ni tiap-tiap hujung minggu dapat 5x point sepanjang promosi ini berjalan.
*Kiraan point hari biasa adalah RM2 -1 point.

Niatnya nak beli bebrapa pasang baju untuk raya serta seluar dalam dan juga boxer. Tapi aku rasa baju tu sebelum puasa aku dah pakai kot.

Atas dari kiri. T-Shirt Pronic - RM 10. T-Shirt Schwarzenbach - RM 39.95 & T-Shirt Revsport - RM 19.90.
Bawah dari kiri:- Pierre Cardin Brief  3pcs - RM15 & Byford Boxer 2pcs - RM 21.90
Total RM 106.75
Normal Bonuslink Points : 53
Extra Points : 213
Total Points : 266

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.